INTRODUCERE

Acest site este operat de Maridav Italia SRL, o societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, având sediul social în Lumina, judet Constanta, str. Sabinelor nr 20A, România, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J13/872/2014, cod unic de înregistrare 33105976 (denumită în continuare "Confort Italia"), număr de telefon 0773.846.192 și adresă de e-mail office@confort-italia.ro.

Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile de utilizare a acestui site web și condițiile de achiziţionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul acestui site web (denumit în continuare "Termenii și Condiții").

Vânzarea în Magazinul online se bazează pe Termenii si Conditiile acestui Magazin online, pe care fiecare client ar trebui să îi citească înainte de a comanda. Lansarea unei comenzi pe suport durabil (email, site, formular de contact, etc.) constituie acceptarea acestor Termeni și Condiții.

 

Definitii si termeni

Vanzator – confort-italia.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care comanda produse in Site sau pe e-mail si efectueaza astfel o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre confort-italia (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre confort-italia si acesta.

 Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona produse de pe Site.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/etc.) continand informatii strict pentru finalizarea comenzilor efetuate de clientii nostri.

Bunuri, produs/e – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

 

1. PRETUL PRODUSELOR, FACTURARE si PLATA

Toate preturile afisate pe site-ul www.confort-italia.ro sunt exprimate in RON si contin TVA 19%. Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.confort-italia.ro, telefonic la numerele de pe site sau la adresa de e-mail office@confort-italia.ro, are valoare contractuala din momentul confirmarii acesteia, conform legislatiei in vigoare.

Indiferent de modalitatea aleasa de catre client pentru plasarea comenzii, el trebuie sa fie de acord cu termenii si conditiile de pe site, intelegand totodata valoarea contractuala a fiecarei comenzi efectuate.

1.1. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

1.2. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine produse vandute de confort-italia precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, prin curier odata cu marfa comandata sau in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in comanda sa.

1.3. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a actualiza datele transmise prin comanda sa daca a constatat ca acesteau au fost gresite cand au fost trimise prin site sau email, ori de cate ori este cazul.

1.4. Plata cu CARDUL este o modalitate rapida de plata on-line, care consta in efectuarea platii prin introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie.

1.5. Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile confort-italia si nici nu vor fi stocate de catre de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site. Plata cu cardul integral sau in rate a unor produse care nu sunt in stoc si se aduc la comanda se vor face doar cu acordul clientului aspura noilor conditii de livrare. Aici intra toate produsule care nu au statusul "in stoc" sau "stoc limitat" si inseamna ca toate celelate statusuri ale produselor reprezinta ca nu se afla in stocul fizic al magazinului si se aduc pe comanda din Uniunea Europeana. Daca clientul nu este de acord cu noile conditii poate solicita returnarea contravalorii comenzii achitate in avans cu cardul. In acest caz banii se vor returna in cel mai scurt timp posibil. De altfel pentru nici un produs site-ul nu obliga plata cu cardul in avans.

 

2. POLITICA DE RETUR

2.1. Conform legislatiei in viguare PERSOANELE JURIDICE nu beneficiaza de dreptul de retur daca comanda a fost confirmata pe email/telefonic de confort-italia.ro.

2.2. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea nici unui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului"

Produsele personalizate conform cerintelor clientului nu pot fi returnate conform OUG 34/2014, ART. 16 ALINIAT C: "Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate."

 

2.1. Returnarea se poate face cu respectarea urmatoarelor conditii:

  • În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat.
  • Cheltuielile de transport sunt suportate de client (la returnare.)
  • In cazul in care produsul a fost expediat cu transport gratuit se va factura conform curierului care va innapoia produsul/produsele.
  • Produsul ar trebui sa fie in ambalajul original pentru a nu ii diminua valoare de revanzare.
  • Daca produsul sau ambalajul acestuia prezinata urme de deteriorare hard cat si soft ne rezervam dreptul de a refuza primirea retur a acestuia.
  • Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta confort-italia.ro, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia in vederea inlocuirii lui sau a rambursarii integrale a contravalorii.
  • Produsele s-au livrat eronat de catre Vânzator In cazul livrarii in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vânzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect.
  • Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (DOA).

 

Daca produsul primit se dovedeste nefunctional in primele 48 de ore de la receptia efectiva, Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

SC MariDav Italia Srl SRL iti va innapoi contravalorea produsului in cel mult 30 de zile de la acceptarea returului, prin virament bancar in contul mentionat de Client.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in doua situatii: la confirmarea comenzii pe suport durabil (e-mail) sau in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original de preferat si cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Consumatorul trebuie sa completeze un formular de returnare a produselor (disponibil la articolul nr. 8). Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de consumator si va emite o notificare prin email catre client care contine numarul de autorizare a denuntarii contractului. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat coletului ce contine produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface respectivul colet.

 

2.2. NU VOR FI ACCEPTATE COLETELE CARE:

  • au fost trimise fara notificare prealabila;
  • au fost trimise in sistem ramburs;
  • produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumparatorului, pe baza de comanda speciala.
  • conţin produse pe "comanda" sau comanda speciala (COMANDA este definita si ca fiind lista de produse comandata de către Client si care nu se afla in stocul uzual al Vânzătorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme (cu avans) sau produse cu discount, in termenii agreaţi de parti. Vânzătorul va informa Clientul daca oricare dintre produsele comandate constituie COMANDA);
  • nu conţin elementele necesare identificării returului (factura, bonul de vânzare).
  • Trimiterea unei notificări prin intermediul unuie-mail la una dintre adresele specificate la rubrica "CONTACT" din cadrul SITE-ului, menţionând numărul facturii din care provin produsele, denumirea si cantitatea reperelor in cauza.
  • Dupa ce primiţi confirmarea noastră, produsele se pot returna personal sau prin curier la punctul de lucru S.C. MARIDAV ITALIA S.R.L, adresa str. Sabinelor, nr. 20A, Com. Lumina, jud. Constanta, tel. 0773.846.192, împreuna cu factura si bonul de vânzare daca este cazul.
  • Produsele returnate ar trebui sa fie in ambalajul original nedeteriorat (sa nu fie rupt, murdar, scris etc.) si in componenta completa (in aceeaşi stare in care le-ati primit dumneavoastră), pentru a putea fi revandute ca produse noi.
  • In cazul in care optaţi pentru livrarea prin curier, va rugam sa împachetaţi produsele corespunzător, astfel incat ambalajul producătorului sa nu prezinte urme de scoci sau alte deteriorări legate de impachetare (recomandam folosirea ambalajului in care ati primit comanda de la noi).
  • Costul transportului va fi suportat direct de către client in momentul ridicării coletului de către firma de transport, la preturile practicate de către aceasta.
  • Din motive administrative, va rugam sa NU trimiteţi produsele optând pentru serviciul de ramburs.
  • Dupa ce coletul ajunge la noi, se constata daca indeplineste condiţiile mai sus menţionate, in caz contrar dumneavoastră veti fi instiintat prin apel telefonic sau pe adresa de e-mail.
  • Contravaloarea produselor returnate se depune GRATUIT in contul IBAN comunicat de către client (contul IBAN trebuie sa aparţină persoanei pe numele căreia s-a eliberat factura, sau catre contul din care s-a facut plata) sau prin Posta Romana folosind serviciul mandat postai, in termen de maxim 5-30 zile lucratoare de la primirea produsului la sediu.
  • Valoarea produselor returnate nu compensează comenzile plasate ulterior.

Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzatoare in cazul unei returnari sunt suportate de către client.

Va rugam sa respectati termenii si conditiile de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati plasat comanda.

In cazul in care sunteti in situatia de a beneficia de aceasta Ordonanta, ne rezervam dreptul la o justa despagubire privind contravaloarea marfii si a taxelor de transport, in cazul in care se aduc la "Comanda" dumneaovastra din Uniunea Europeana.

 

3. CONFIDENTIALITATEA DATELOR

3. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 

3.1. Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

4. SERVICE SI GARANTII

4.1. Produsele achizitionate de pe www.confort-italia.ro dispun de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Persoana care asigura garantia este persoana juridica mentionata pe certificatul de garantie al produsului si anume producatorul sau importatorul.

4.2. Garantia produselor se asigura la sediul SC MariDav Italia Srl (www.confort-italia.ro) prin repararea sau inlocuirea produsului in cauza in maxim 15 zile lucratoare.

4.3. Prin exceptie produsele fragile care au fost deteriorate pe transport de catre curierul rapid vor necesita inspectie amanuntita la intrarea inapoi in firma pentru a se constata partile defecte si ce anume trebuie inlocuit integral sau partial si acest fapt necesita 5-10 zile calendaristice in plus fata de termenul legal pentru finalizarea inlocuirii.

4.4. Prin exceptie, produsele care au fost deteriorate pe transport si au fost "Comandate" la solicitarea expresă a clientului, deoarece acestea nu erau in stocul nostru si nici in stocul furnizorului si se execută special pentru client, daca au nevoie de fabricatie pot avea un termen de inlocuire putin diferit si cel putin egal cu cel de productie acceptat de client initial la plasarea comenzii, estimăm 15 - 25 zile calendaristice maxim.

Produsul ar trebui prezentat in ambalajul original si trebuie sa fie insotit de factură si certificatul de garantie.

4.5. Pierderea certificatului de garantie sau deteriorarea elementelor de identificare a produsului  (serie, nr de identificare) atrage pierderea garantiei.

4.6. Lipsa certificatului de garantie al produseului/produselor trebuie semnalată in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia acestora pe adresa info@confort-italia.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luată in considerare.

4.7. In cazul produselor care ajung deteriorate pe transport la Cumpărător, acestea vor fi inlocuite sau reparate dupa caz, prin inlocuirea partilor defecte sau integral dacă se constantă această necesitate.

4.8. Becurile halogen au garantia de 6 luni si durata de viata de 6 luni. Becurile led au garantie 24 luni.

Garantia se pierde in urmatorele cazuri:

  1. produsul prezinta urme de lovituri, crapaturi, ciobiri etc
  2. produsul a fost utilizat in conditii neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzatoare, praf, umiditate, temperaturi extreme)
  3. asupra produsului s-au efectuat interventii de catre persoane / firme neautorizate;
  4. lipsa documentelor aferente: factura, garantie.

 

Certificatul de garantie se gaseste in coletul pe care il primesti sau sub nota de transport lipita pe cutie (plicul transparent in care se gasesc informatiile referitoare la expeditor si receptor). In cazul in care ai verificat in aceste locuri si Certificatul de garantie lipseste, iti recomandam sa apelezila numarul de telefon 0773.846.192 iar consultantii nostri vor emite un nou certificat. Ulterior, vei primi Certificatul de garantie pe email.

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumpărate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs/e), cumparatorul ne va contacta pe email: office @ confort-italia.ro sau telefonic: 0773.846.192.


5. ACCEPTAREA COMENZILOR ȘI FORMAREA CONTRACTULUI

5.1. În maximum 48 de ore de la transmiterea Comenzii, Cumpărătorul va primi un e-mail de confirmare a disponibilității Produselor comandate precum si a confirmarii Comenzii.

5.2. Confort Italia va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor Produselor și prestarea tuturor Serviciilor comandate de către Cumpărător, dar își rezervă dreptul, fără a prezenta motivele aferente, să refuze o Comandă (înainte de a o fi acceptat). În cazul în care Comanda este refuzată de Confort Italia, Cumpărătorul va fi anunţat în maximum 48 de ore de la momentul efectuării Comenzii.

5.3. Contractul se consideră valabil încheiat la momentul confirmării de către Confort Italia, prin transmiterea e-mailului conform punctului 5.1. de mai sus, a acceptării Comenzii transmise de Cumpărător (telefonic, email, chat, comanda in site sau alt suport durabil, etc.).


6. ANULAREA COMENZII ŞI RETURNAREA PRODUSELOR

6.1. Cumpărătorul are posibilitatea să anuleze Comanda efectuată până la momentul acceptării Comenzii de către Confort Italia, în conformitate cu Punctul 5 din prezentul document.

6.2. În temeiul prevederilor legale în vigoare, beneficiați de dreptul de retragere din Contractul încheiat cu Confort Italia in cazul in care nu ați achitat avans. Dreptul de retragere reprezintă posibilitatea dumneavoastră de a returna Produsele achiziționate online / a renunța la prestarea Serviciilor contractate. Comanda se considera ferma doar prin achitarea avansului, avans ce reprezinta 50% din valoarea produsului/produselor, indiferent de tipul acestuia/acestora.

6.2.1. În cazul renunțării la comandă, după achitarea avansului, cumpărătorul/clientul pierde avansul integral, acesta acopera cheltuielile cu transportul din Italia in Romania si contravaloarea mărfii.

6.2.2. Prin excepție, clientul Persoana Fizica nu pierde avansul daca nu am comandat si plătit marfa solicitată de acesta la furnizor. In acest caz avansul va fi restituit in maxim 30 zile calendaristice de la solicitarea rezilierii Contractului la Distanta.

6.2.3. Produsele care sunt comandate la producatorii nostri deoarece nu exista in stocul fizic al magazinului nostru, la cererea expresa a clientului/cumparatorului se fac numai cu avans 50% si reprezinta comanda ferma. Aici sunt incluse si produsele care nu sunt nici in stocul producatorului/furnizorului nostru si se realizeaza la comanda in 10 - 20 pana la 30 zile calendaristice.

6.2.4. In lipsa unei decizii clare din partea clientului privind anularea comenzii, solicitarea scrisa pe suport durabil (exemplu pe e-mail) sau telefonic, prin care isi manifesta dorinta de a i se returna avansul este considerata de drept decizie de anulare a comenzii, implicit de anulare a contractului incheiat la distanta. In aceasta situatie dupa caz vom emite o informare catre acesta privind modul in care se poate incheia contractul la distanta. In urma deciziei finale a clientului se va finalizara comanda sau se va anula contractul la distanta cu aplicarea penalitatilor prevazute in acest contract printr-o informare finala pe e-mail catre client, iar comanda acestuia se va anula.

6.2.5. Prin aceptarea si achitarea avansului din contractul incheiat la distanta pentru comanda, clientul confirma ca a luat la cunostinta termeni si conditiile in care se va derula comanda sa, si ca a primit toate informatiile solicitate in discutiile avute cu reprezentantul firmei noastre, cu ocazia efectuarii comenzii.

6.3. Conform legislatiei in viguare PERSOANELE JURIDICE pot anula o comanda daca aceasta nu a fost confirmata pe email/telefonic sau alt suport durabil de catre confort-italia.ro.

 

7. ALTE CLAUZE

Ne straduim ca toate informatiile prezente sa fie corecte, complete si actualizate.

SC MariDav Italia Srl nu poate garanta si nu isi asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, neintrerupte si fara erori. Preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot contine inadvertente si pot fi schimbate fara o notificare prealabila.


8. Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

- Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:

- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)

- Comandate la data (*)/primite la data (*)

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

- Numele consumatorului (consumatorilor)

- Adresa consumatorului (consumatorilor)

- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

- Data

 

Model:

 

Către SC MARIDAV ITALIA SRL:

- Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

.................................................................................................................................

.................................................................................................................................

.................................................................................................................................

.................................................................................................................................

.................................................................................................................................

 

- Comandate la data ............................ /primite la data .............................

 

- Numele consumatorului: ........................................................

- Adresa consumatorului: .........................................................

- Semnătura consumatorului (consumatorilor) ..................................

- Data ..................................

 

Copiati si inserati in email textul modelului de mai sus, apoi il completati si il trimiteti pe e-mail la adresa office @ confort-italia.ro.

 

9. Schimbarea și anularea comenzilor

Este posibilă schimbarea sau anularea la cerere a comenzilor excepție făcând cazurile în care comanda respectivă a fost deja livrată. Pentru acest lucru vă rugăm să ne contactați telefonic la 0773.846.192 sau prin email la office@confort-italia.ro în intervalul orelor de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 18:00.

În cazul renunțării la comandă, după achitarea avansului, cumpărătorul pierde avansul integral, acesta acopera cheltuielile cu transportul din Italia in Romania si contravaloarea mărfii.

Prin excepție, clientul nu pierde avansul daca nu am comandat si platit marfa solicitata de acesta la furnizor.

Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului confort-italia.ro, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.

 

10. COMANDA

 

10.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului.

10.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

10.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

10.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

10.4.1 neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

10.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de confort-italia, in cazul platii online;

10.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

10.5. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa modelul de formular de retur offline direct pe email ce se gaseste mai sus la articolul nr. 8 daca se afla in termenul legal pentru aceasta formalitate.

10.6. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

10.6.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

10.6.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs -> prin virament bancar;

10.6.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

10.7. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primireaproduselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsele (se va lua data cea mai recenta).

10.8. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

 

11. LIVRAREA BUNURILOR

 

11.1. Conditiile de livrare a produselor vandute de catre confort-italia se fac strict prin curier rapid in ROMANIA cu exceptia zonei metropolitana a Constantei unde unul din angajatii nostri pote livra produsele comandate de client.

11.2. Producatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor. Vanzatorul va asigura coletele si va atasa documentele (factura, garantie, awb, etc) necesare transportarii acestora la beneficiar.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul Romaniei.

11.4. Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata în momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrarilor efectuate direct de Vânzator) si a efectuarii platii aferente integrale.

11.5. Vânzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decât ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.

11.6. Sesizarile referitoare la integritatea si/sau continutul coletelor se vor face în momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator în prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte sunt nule si nu pot fi luate în considerare.

 

12. COMUNICARI si COMUNICARI COMERCIALE

 

12.1. Cumparatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii prin contactarea Vanzatorului pe email.

 

13. CONFIDENTIALITATE

13.1. SC MARIDAV ITALIA SRL va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

13.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

13.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului si nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

 

14. RASPUNDERE

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin plasarea comenzii prin e-mail sau direct in site Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data plasarii Comenzii.

14.3. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

 

15. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

 

15.1 Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

 

16. FORTA MAJORA

 

16.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

17. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

17.1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Constanta.

 

18. Copyright - Proprietate intelectuală

Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a confort-italia.

Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia/executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al confort-italia în acest sens.

În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite/transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nici o obligație pentru confort-italia, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.

Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.

Ne asumam dreptul de a face modificari ai acestor termeni si conditii fara o notificare prealabila. Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site sau intrerupe orice activitate pe site, iar in cazul in care se fac referiri la alte site-uri, nu confirmam si nu garantam sub nici o forma natura informatiei pe care o veti gasi pe aceste site-uri.